طراحینقاشیهنرهای تجسمی

نامه ای به جودی ابوت

طراحی توسط : یاسی رستمی

 

نامه ای به جودی ابوت

جودی عزیز ، سلام!
میخواهم برایت نامه ای بنویسم ، اما برای اولین بار است که نمیدانم چطور باید شروع کنم ؟ آخر تو خودت استاد نامه نوشتن هستی ، ولی همه ی سعی و تلاشم را خواهم کرد.
جودی عزیز ، یتیم خانه را یادت می آید ؟ از همان قسمت اول مجذوب شیطنتهایت شدم !تا اینکه آن آقا آمد و تو را با خودش برد ، و تو بدون اینکه صورتش را دیده باشی ، تنها به واسطه ی یک تجسم وتصویر زیبا در ذهنت ، یک اسم مناسب برایش انتخاب کردی :بابا لنگ دراز ! جودی عزیز ، دبیرستانی که رفتی به نظرم زیباترین دبیرستان دنیا بود ، آن معلم ادبیات را یادت هست ، آن پیرمرد مهربان  و سخت گیر را میگویم (ببخشید که اسمش یادم نیست ) ، چقدر من میخواستم سر درس این معلم بنشینم ، و هم اتاقیهایت که با همه ی اشتباهاتشان تو را دوست داشتند ، و مهمتر از همه خودت که به نظرم کاملترین دختری بودی که دیده بودم !
جودی عزیز ! آدمهای اطراف تو دوست داشتنی بودند ، در عین اینکه اشتباه میکردند ولی بلافاصله معذرت خواهی میکردند ،  و مثل   اطرافیان من نیستند  که به راحتی آب خوردن دروغ میگویند و…..!
جودی عزیز میخواهم اعترافی بکنم ، تا دیروز به بابا لنگ دراز حسادت میکردم ، چون بابا لنگ دراز کسی را داشت که برایش نامه مینوشت ، نامه هایی که از کلمه ها و حرفهایش ، صمیمیت وصداقت به مشام میرسید !
تلویزیون همیشه تو را نشان میداد که مشتاق دریافت جواب نامه هایت هستی ، ولی من میدانم (یعنی احساس میکنم ) بابا لنگ دراز از تو مشتاق تر بود !
ولی جودی عزیز !
من اگر به جای بابا لنگ دراز بودم ، هیچ وقت خودم را نشان نمیدادم ، میدانی چرا ؟
چون با نشان دادن خودم  کاری میکردم که وجودم از خواندن نامه های معصومانه ی یک دختر مهربان محروم میشد .
جودی عزیز اگر دقت کرده باشی نوشتم تا دیروز ! و حقیقت این است که  تا دیروز حسادت میکردم ولی الان دیگر نه ! چون من هم یک نفر را دارم که برایم نامه مینویسد ، نامه هایی صمیمانه تر و بهتر از نامه های تو ! حتی دست خطش از دست خط تو خیلی بهتر است ، مثل افراد دیگر نامه را محترمانه و رسمی شروع نمیکند ! در کارش ریا نمیبینم ، میتوانم بگویم حتی از تو هم کاملتر است !نامه اش بوی بهار نارنج میدهد!از دیروز تا به حال نامه اش  را 20 بار خوانده ام ولی باز دلم میخواهد بیشتر بخوانمش ، چون واقعا نامه ای است که از ته دل و صمیمانه نوشته شده است !
نمیخواهم بیشتر از این سرت را درد بیاورم ، به بابا لنگ دراز سلام مرا برسان !
دوست دارم نامه را به سبک تو تمام کنم :
ارادتمند شما                                                           یک انسان نه چندان معمولی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا